Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mayflower. Meer weten? Ontdek meer
Louis
21 jun 2026 om 22:43
Ik heb in m’n jeugd daar veel gegeten en Chinees gehaald. Ik weet dat ondernemen niet makkelijk is deze dagen. Maar over het algemeen was de smaak van de ingrediënten betreft was het niet de kwaliteit die je verwacht. Erg jammer.
Judith
21 jun 2026 om 19:52
verpakkingen zaten niet goed dicht. overal saus over alle bakken en tas. niet gewent van mayflower
Loraine
20 jun 2026 om 23:07
The food arrived hot and was delicious with good portion sizes. Thank you.
Mieneke
16 jun 2026 om 8:38
eten was lekker en goed verpakt.
Els
13 jun 2026 om 20:43
Altijd heerlijk eten, vooral de eend is erg lekker! Snelle bezorging. Topper!
Roy
8 jun 2026 om 17:37
Altijd lekker en optijd
Rob
7 jun 2026 om 22:00
Het smaakte weer goed en het was erg goed warm
Cindy
7 jun 2026 om 20:28
Het vlees etc is heerlijk maar de nasi&bami is niet de moeite waard om voor bij te betalen, zit bijna niks door dus je kunt beter gewoon de gratis rijst erbij kiezen. Bezorging duurt altijd een uur dus hou daar rekening mee met bestellen.
Gijs
29 mei 2026 om 21:33
smaak van de loempia is goed en goed gevuld.alleen jammer dat de afstand te ver was voor een lekkere knapperige korst ,dus slap.appart nog een bami erbij waar niet echt smaak aan zat misshien voor hen die niet tegen kruiden kunnen.zelf op smaak maken
Jolanda
26 mei 2026 om 20:39
Het eten smaakte lekker en ze hebben de beste sate die ik ooit gegeten heb.
Willy
11 mei 2026 om 17:06
De bezorging was meer dan een uur te laat. Er was iets mis gegaan, waardoor de bestelling niet doorgekomen was.
Adrianus
10 mei 2026 om 21:12
Lekker. Alleen veel te laat bezorgd